Samsung VP-MX20 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VP-MX20 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marielle88 18-07-2009
Geschreven voor: Samsung VP-MX20 zwart

Echt een super camera! Sinds gister in huis, en bevalt heel goed. Makkelijk te bedienen, goed beeld en geluid! Beter dan ik zelf had verwacht voor deze prijsklasse!!! Houd makkelijk vast, alles is goed met 1 hand te bedienen.
Helemaal top!

sanden 17-07-2009
Geschreven voor: Samsung VP-MX20 zwart

zeer makkelijk te bedienen camera een dag in huis en echt geen spijt
mooie camera,ook mooi beeld ,zeer tevreden zeker voor die lage prijs.

Hideout 29-03-2009
Geschreven voor: Samsung VP-MX20 zwart

Afgelopen week deze camera + een Sandisk Ultra II 8GB SD kaartje gekocht.

De accu duur is ongeveer 3 uur en op 8GB kun je ruim 3 uur opnemen in de hoogste kwaliteit vandaar dat ik voor deze SD kaart heb gekozen.

De bestanden worden opgenomen in MP4. Erg handig om direct te uploaden naar YouTube, maar uiteraard ook nog eerst te bewerken in bijv. Pinnacle.

Ik heb deze camera aangeschaft om diverse compilatie filmpjes te maken voor op Youtube, hiervoor is de beeldkwaliteit meer dan voldoende.

Ook het design is prima; zwart en zilver. Het was misschien mooier als de camera helemaal zwart was, maar al met al is het een mooi apparaat.

De bediening kan bijna niet mis gaan. Een duidelijk menu in eigen taal en weinig onnodige knoppen waar je je in kunt vergissen.

Ik heb nog geen eerdere ervaring met een Samsung camera en ik hoop dat hij het nog even volhoud. Tot nu toe ben ik er in ieder geval erg tevreden over.